Loading
FFD20WL065 20W 4UE FB Supportive Assessment [Encouraging ways of assessing receptive and productive performances] (auch Induktion) Distance Learning   Hilfe Logo

LV - Detailansicht

LV-Typ: Fortbildung

Wichtigste Meldungen anzeigenMeldungsfenster schließen
Allgemeine Angaben
Supportive Assessment [Encouraging ways of assessing receptive and productive performances] (auch Induktion) Distance Learning 
FFD20WL065
Fortbildungsveranstaltung
4
Wintersemester 2020
Fortbildung
(Kontakt)
Details
Zuordnungen: 19 
Angaben zur Abhaltung
This seminar tries to offer supportive and creative ways to assess students' performances. Teachers continuously get feedback about students‘ performances. This information deserves to be acknowledged. We will identify additional ways of assessing and collecting information on reading, listening, writing, and speaking.

Index: Englisch, englisch, English, english, assessment, alternative Beurteilung, förderliche Leistungsbeurteillung, assessment, self-assessment, Mitterweissacher, Huber, Induktionsphase, AHS, BMHS, NMS, Mittelstufe, Sek 1, Sek 2,
-
-
Englisch
FFD20WL065 Supportive Assessment [Encouraging ways of assessing receptive and productive performances] (auch Induktion) Distance Learning (4UE FB, WS 2020/21)
Gruppe
Tag Datum von bis Ort Ereignis Termintyp Anmerkung ZT
 
AHS/APS
Mo
11.01.202114:0017:30E-LearningAbhaltungfixJa
BMHS/BS
Mo
11.01.202114:0017:30E-LearningAbhaltungfixJa
Induktion (Anmeldung nur für Junglehrer/-innen in der Induktionsphase möglich!)
Mo
11.01.202114:0017:30E-LearningAbhaltungfix
Für die Anmeldung zur Teilnahme müssen Sie sich in PH-Online als Studierende*r identifizieren.
Angaben zur Prüfung
siehe Stellung im Studienplan
Details
Details
immanenter Prüfungscharakter
Zusatzinformationen